میز ناهار خوری, میز و صندلی

میز عسلی و مشخصات آن

میز عسلی

خرید میز عسلی و مشخصات آن

میز عسلی زیبایی دکوراسیون و استفاده از وسایل شیک و جذاب همیشه جزو اصلی‌ترین مواردی است که خانم خانه به آن توجه داشته و دارد. اگر شما دوستان جزو آن دسته از خانم‌ها یا آقایانی هستید که تمایل دارید چند ماهی یکبار یا سالانه وسایل منزلتان را تغییر دهید، باید توجه به سرویس مبلمان و میزعسلی یا میز جلومبلی را در اولویت قرار دهید. نقشی که مبلمان منزل در زیبایی دکوراسیون خانه ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار خواهد بود، به گونه‌ای که می‌توان حتی با خرید یک دست کاور مبل زیبا، فضای داخلی منزلتان را تغییر دهید. بر طبق نظر بسیاری از کارشناسان جابه‌جایی حتی یک گلدان و یا میز در تغییر روحیه‌ی اعضای خانواده بسیار مهم است.

ما قصد داریم در این مطلب در مورد یکی از پرکاربردترین وسایل خانه صحبت کنیم، بله درست حدس زدید، منظورمان میزعسلی است که بدون وجود آن گویی بساط میزبانی شما چیزی کم دارد. ما ایرانی‌ها مردمانی مهمان نواز هستیم و به حضور مهمان در منزلمان علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهیم، در حال حاضر هم فضای خانه‌ها به سمتی پیش رفته که در هر منزلی حداقل یک دست مبلمان پیدا می‌شود. در این صورت مهمان که به خانه می‌آید، به ناچار باید بر روی مبل‌ها بنشیند و در این صورت از او پذیرایی به عمل آید. مسلما میز جلو مبلی به تنهایی برای پذیرایی از مهمانان کافی نیست و باید از میز عسلی هم بهره برد.

ادامه مطلب

پس میز عسلی به شما این امکان را می‌دهد که اگر مهمان یا حتی اعضای خانواده خودتان در هر کجای خانه نشست؛ مقابل او یک میز کوچک پذیرایی قرار دهید تا به بهترین شکل از او میزبانی کنید. برای خرید هر وسیله‌ای برای خانه که ارتباط مستقیمی با طراحی دکوراسیون داخلی دارد، لزوما باید اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا با آگاهی کامل نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. ما در مطلب پیش رو قصد داریم که به شما عزیزان کمک نماییم تا دانش‌تان در این خصوص بالا برود و با هزینه‌ای مناسب کالایی باکیفیت را انتخاب کنید. پس با کیمیک همراه باشید.

منظور از میز‌عسلی چیست؟

در واقع میز وسیله‌ای است که دارای چهارپایه و یا یک پایه در وسط می‌باشد که قسمت رویی آن را به وسیله‌ی صفحه‌ای پوشیده می‌شود و می‌توان انواع کتاب، مجلات، نوشیدنی‌ها و میوه‌ها را بر روی آن قرار داد. امروزه میزهای زیادی چون جلومبلی، ناهارخوری، میزعسلی و … در بازار وجود دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید یک مدل خاص را بپسندید و خریداری نمایید. می‌توان گفت اولین بار در زمان رنسانس و در انگلستان از این میز استفاده می‌کردند. تا اینکه بعدها در کشور ژاپن از میز‌های کوچکی برای نوشتن مطالب و حتی غذاخوردن بهره بردند. ارتفاع این میزها به حدی کوتاه بوده که به حالت چهارزانو دور میز می‌نشستند.

میز عسلی غالبا در بین دو میز تک نفره قرار می‌گیرد و برای میزبانی از مهمان کاربرد دارد. در نتیجه مهمان می‌تواند انواع نوشیدنی‌ها، میوه‌جات و… را بر روی آن قرار دهد. علاوه بر این مورد، کاربرد دیگر این میز‌ها زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون خانه می‌باشد. شکل ظاهری آن هم از میز جلومبلی کوچک‌تر است و دارای سه پایه یا چهارپایه خواهد بود اما در کاربرد مانند میز جلومبلی می‌باشد.

انواع میزعسلی چوبی:

این میز‌ها نسبت به سایر مدل‌هایی که در بازار هستند، زیبایی بیشتری دارند و نمای فوق العاده‌ای به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند. مدل‌های چوبی در تناسب بیشتری با انواع مبلمان هستند و اگر مبل انتخابی شما فاقد میز پیشدستی است، می‌توانید این مدل را انتخاب و خریداری کنید.

میزعسلی فلزی: 

 اگر به دکوراسیون مدرن علاقه دارید و همیشه تمایل دارید که خاص و منحصربه‌فرد باشید، خرید میز پیشدستی فلزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به طور کلی هر مدل میز جلومبلی که انتخاب می‌کنید، باید میز عسلی انتخابی‌تان هم در تناسب رنگی و ظاهری با میز بزرگتان باشد. بدنه‌ی این میز از جنس فلز می‌باشد و بر روی آن هم رویه‌‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است.

میز پیشدستی شیشه‌ای:

این میز عسلی شیشه‌ای دوام و کیفیت کمتری نسبت به مدل چوبی و فلزی دارد، چون قسمت رویی و بدنه‌ی آن کاملا از شیشه ساخته شده، علاوه بر آن اگر فرزند کوچک در خانه دارید، بهتر است قید خرید این مدل را بزنید. میز شیشه‌ای به دلیل شفافیتی که دارد باعث عبور نور می‌شود و همین امر فضای منزل را بزرگتر نشان می‌دهد.

ویژگی‌های یک میزعسلی خوب و باکیفیت:

  1. متناسب با ابعاد سالن پذیرایی طراحی شده است.
  2. اگر منزل شما کوچک است، طراحی میز عسلی‌های باکیفیت به حالت طبقه‌بندی و پازلی است.
  3. برای پذیرایی کوچک، مدل کوچک و برای پذیرایی بزرگ، میز بزرگ بسیار مناسب خواهد بود.
  4. دارای وزن مناسبی هستند.
  5. رنگبندی‌های زیادی دارند.
  6. جنس آنها از دوام و کیفیت مطلوبی برخوردار است.
  7. ارتفاع انها معقول می‌باشد.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میز عسلی باید به آنها توجه نمود:

  • اولین مورد توجه به جنس محصول مورد نظر است، با توجه به اشاره‌ای که در مباحث قبلی به جنس میز پیشدستی کردیم، می‌توانید مدل مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید. چون هر کدام از این جنس‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  • مورد بعدی دقت در میزان بلندی و کوتاهی پایه‌ی میز است. چون ارتفاع میزها با یکدیگر متفاوت می‌باشد، حتما باید به این موضوع توجه کنید.
  • بهتر است به تناسب رنگی و ظاهری میز عسلی با میز جلومبلی‌تان توجه کنید، چون قرار است این میزها در قسمت زیرین میز جلومبلی و یا سایر قسمت‌های پذیرایی قرار بگیرد. پس باید به دنبال خرید مدلی باشید که منزل شما را زیباتر کند
میز عسلی1
میز عسلی1

اطلاعات بیشتر

  • می‌توانید برای مدرن جلوه دادن دکوراسیون خانه‌تان به دنبال خرید مدل‌های پازلی و یا طبقه‌بندی شده باشید، تا هم از مدل‌های خاص استفاده کرده باشید و هم اینکه از مدل‌های دکوراتیو جذاب‌تر بهره ببرید.
  • عزیزان توجه کنید که لبه‌های شیشه‌ای میز، تیز و برنده نباشد. جون‌ممکن است با هربار بلند کردن و یا به زمین گذاشتن ان دستتان آسیب ببیند.
  • خرید مدل‌های کوچک را نسبت به مدل‌های بزرگ ترجیح دهید، البته اگر فضای داخلی منزلتان بزرگ است، مسئله فرق دارد و مشکلی نیست. هم‌چنین وزن میز عسلی باید مورد توجه‌تان قرار گیرد، چون امکان دارد شما مدام جای انها را عوض کنید، پس طبیعی است که وزن آن سبک و مناسب باشد.

توجه کنید

  • قیمت این کالا بسیار مهم است، چون با توجه به قیمت میز عسلی است که می‌توانید مقدار بودجه‌تان را بسنجید. پس عزیزان قبل از هر چیز قیمت آن را مطلع شوید تا بعدا به مشکل برنخورید.
  • به مدل میز توجه کنید، چون در حال حاضر مدل‌هایی چون گرد، مثلث، بیضی، مربعی و مستطیل طراحی شده‌اند که انتخاب هرکدام از آنها به تناسب شکلی با میز جلومبلی و سلیقه‌ی خودتان بستگی خواهد داشت.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید میز عسلی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع میز عسلی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.

جنس به کار برده در میز جلو مبلی

از شرایط خرید میز جلو مبلی ، ابتدا باید جنس به کار برده شده در میز را بدانیم که این میز از چه متا و چه رنگی استفاده شده است. معمولا در میز جلو مبلی یا از جنس درجه یک (MDF یا چوب راش ) یا جنس درجه دوم (ملامینه یا چوب سفید) به کار برده میشود.

رنگ میز جلو مبلی و عسلی

باید در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی به این مسئله توجه کنیم که رنگ ، تمام میز جلو مبلی و عسلی را پوشش داده باشد. بسیار از نارضایتی ها هنگام خرید از رنگپاشی ناقص میز جلو مبلی حکایت دارد.

بدنه ای قوی و محکم

از الزامات یک میز جلو مبلی باید به بدنه قوی و محکم آن اشاره کرد، میز جلو مبلی باید بدنه ای محکم داشته باشد تا بتواند میزبان خوبی برای پذیرایی از میهمانان باشد. بدنه یک میز جلو مبلی باید در مقابل ضربه ها مقاوم باشد. از خصوصیات خوب یک میز میتوان به ضد آب ، ضد ضربه بودن آن اشاره کرد.

پایه های یک میز جلو مبلی و عسلی

بهترین مدل این میزها باید پایه یک میز جلو مبلی و عسلی مدت ماندگاری یک میز جلو مبلی را به ما نشان میدهد، هر چقدر پایه ها محکم باشد طول عمر بیشتر است. پایه ها معمولا یا از جنس چوب میباشند یا از ام دی اف.

اندازه و ابعاد یک میز جلو مبلی و عسلی

یکی از ویژگی های مهم اندازه و ابعاد از واجبات یک میز جلو مبلی میباشد. میز جلو مبلی در ابعاد و شکل های مختلفی مثل : دایره ای ، مربع ، مستطیل و غیره میباشد.

مدل عسلی نگین

نمونه های بارز یک میز جلو مبلی و عسلی پر طرفدار میباشد که توانسته توجه بسیاری از مشتریان میز جلو مبلی و عسلی را به خود جلب کند، این میز به دلیل کمجا بودن ، خاصیت براق بودن رنگ و پایه پیچی بودن به یکی از پرفروش ها تبدیل شده است. محصول فوق با یک میز جلو مبلی و سه عدد میز عسلی همراه میباشد و بسته بندی آن به صورت کارتن میباشد. این میز در رنگ های سفید، قهوه ای تیره (گردویی) هم موجود میباشد.

میز عسلی قایقی

متشکل شده از یک میز جلو مبلی تک و سه عدد میز عسلی میباشد،این میز بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربات و صدمات میباشد. به دلیل اینکه این میز به قایق شباهت دارد میز جلو مبلی قایقی نام گرفته است. پایه های این محصول از نقاط قوت آن است زیرا از چوب راش تهیه شده است .

میز جلو مبلی و عسلی مهتاب

MDF مدل مهتاب در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. این میز از ساخته های نجاران ایرانی متناسب با فرهنگ ایرانی میباشد. از نکات مهم این میز میتوان به قابلیت کشوی دار بودن آن اشاره کرد، جنس صفحه این میز از MDF و چوب راش بوده که این میز را را به میزی محکم تبدیل کرده است.

باراکو

در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. یکی دیگر از پرطرفدارترین میز های جلو مبلی و عسلی را میتوان باراکو دانست. این میز به دلیل جذابیت ظاهری خواهان بسیاری دارد.

خراطی

میز عسلی MDF مدل پایه خراطی در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. بدلیل ظاهر پایه های این میز ، این میز پایه خراطی نام گرفته است. به نوعی دیگر این میز را میتوان میز کلاسیک دانست.

پیچی

پایه پیچی در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است.ظاهری کاملا عوام پسند ، جذاب و کلاسیک دارد که از میتواند از علل پرفروش بودنش همین باشد.

میز عسلی چوگان

چوگان در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. طرحی ساده و ظاهری زیبا ، بسیار محکم و مقاوم ، با پایه هایی از جنس چوب میباشد.

کمجا

مدل کمجا در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. یکی دیگر از پرطرفدارترین میز های جلو مبلی و عسلی را میتوان کمجا دانست. این میز به دلیل جذابیت ظاهری خواهان بسیاری دارد. اگر شما هم با میزهای پذیرایی که جای زیادی را اشغال میکنند مخالف هستید میتوانید از میز جلو مبلی و عسلی کمجا بهره ببرید.

عسلی پازل

MDF مدل پازل در مجموعه سه عددی یک میز جلو مبلی و دو میز عسلی تشکیل شده است. یکی دیگر از پرطرفدارترین میز های جلو مبلی و عسلی را میتوان پازل دانست. این میز به دلیل جذابیت ظاهری خواهان بسیاری دارد.

مدل پریا

اگر طرفدار میز های کلاسیک میباشید پس میز جلو مبلی و عسلی پریا میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.با استفاده از این میز میتوانید زیبایی دکوراسیون منازل خود را دو چندان بنمایید.

میز عسلی مدل ونوس

از پرفروش ترین و محبوب ترین میز ها میتوان به میز جلو مبلی و عسلی ونوس اشاره کرد. این میز در ابعاد مربع و مستطیل تولید میشود، با این میز به پذیرایی مهمانانتان بروید.

خرچنگی

در مجموعه چهار عددی یک میز جلو مبلی و سه میز عسلی تشکیل شده است. یکی دیگر از پرطرفدارترین میز های جلو مبلی و عسلی را میتوان خرچنگی دانست. این میز به دلیل جذابیت ظاهری خواهان بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *