جهیزیه عروس

انواع میز تلوزیون سرویس عروس

انواع میز تلوزیون

معرفی انواع میز تلوزیون

انواع میز تلوزیون امروزه میزهای تلویزیون  به عنوان یک وسیله کاربردی و البته ضروری در منازل تبدیل شده است و جزئی از دکوراسیون داخلی منزل محسوب می شود. میز تلویزیون به عنوان یک نقطه کانونی در خانه ها شناخته می شوند. کل اعضای خانواده دور هم جمع شده و به تماشای برنامه مورد علاقه خود می پردازند. از همین رو یک میز تلویزیون مناسب و زیبا سبب می شود تا این دورهمی جذابی را با هم تجربه کنیم. انواع میز تلویزیون مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید براساس نیاز، سلیقه و دکوراسیون منزل تان آن را انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید تا یک میز تلویزیون برای خودتان خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را که در مورد انواع میز تلویزیون است را مطالعه کنید.

انواع میز تلویزیون براساس جنس

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون فلزی

میز تلویزیون شیشه ای

میز تلویزیون ام دی اف

انواع میز تلویزیون چوبی

 میز تلویزیون چوبی به عنوان یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع میز تلویزیون در بازار می باشد. مهم ترین ویژگی این نوع میز تلویزیون ها مدل بالای آن است. به طوری که شما می توانید انواع مختلفی از میزهای تلویزیون را در بازار خریداری کنید یا مدل مورد علاقه خود را به یک سازنده میز تلویزیون سفارش دهید. استحکام بالا و زیبایی منحصربه فرد چوب سبب می شود تا افراد زیادی میز تلویزیون چوبی را دوست داشته باشند. البته قیمت این مدل میز تلویزیون در مقایسه با سایر میزهای تلویزیون گران تر است.

انواع میز تلویزیون فلزی

میز تلویزیون فلزی چندان رایج و محبوب بین کاربران نیست. احتمالاً در صورتی که یک طرح فوق العاده و منحصربه فردی را مشاهده کنید، اقدام به خرید این نوع میز تلویزیون خواهید کرد. مهم ترین ویژگی میز تلویزیون فلزی استحکام بالا، منحصربه فرد و قیمت مناسب آن است.

استفاده از چنین میزی مرسوم نبوده و علت آن هم در شرایط تولید، کشش مخاطب، وزن میز، زیبایی و قیمت آن است. تمامی موارد ذکر شده را به اضافه تثبیت جایگاه میزهای چوبی در ذهن مردم کرده تا بدانید انتخاب این میز در شرایط خاص و غیر معمول رخ خواهد داد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که استند های دیواری فلزی وجود دارند که جز وسایل نگه دارنده تلویزیون بر روی زمین یا دیوار بوده و بسیار پر کاربرد و پر فروش هستند اما این وسایل جز لوازم تزیینی و دکوراتیو منزل نبوده و صرفاً کاربردی بودن آنها ملاک خریدشان است. از آن‌ها بیشتر در مراکز تردد جمعیت، ادارات و امثال آن استفاده می‌شود.

انواع میز تلویزیون شیشه‌ای

میزهای شیشه‌ای در ابتدای ورود به بازار سهم قابل توجهی از سبد مردم در بخش خرید میز تلویزیون را تشکیل می‌دادند اما به مرور زمان و با ورود مدل‌های متنوع چوبی از یک سو عدم طراحی‌های جدید مطابق با سلیقه بازار جایگاه خود را از دست دادند. از سوی دیگر امکان شکسته شدن و آسیب‌های جانبی به آن‌ها و بالا رفتن قیمت تمام شده در تولید آن‌ها را از لیست خرید مشتریان خارج کرد. هر چند هنوز هم هستند افرادی که علاقه مند به خرید میز تلویزیون شیشه‌ای باشند، اما این امر رونق گذشته را ندارد.

انواع میز تلویزیون براساس مدل

میزهای تلویزیون به طور کلی از نظر مدل و شکل ظاهری به دو نوع میز تلویزیون پایه دار و دیواری تقسیم بندی می شود. میز تلویزیون دیواری برای افرادی که خانه کوچکی دارند مناسب است. در صورتی که شما کودک و نوزاد در خانه دارید هم می توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید.

انواع میز تلوزیون
انواع میز تلوزیون

انواع میز تلویزیون براساس سایز

میزهای تلویزیون بزرگ، میز تلویزیون های متوسط و میزهای تلویزیون کوچک

برای ساده کردن جستجوی خود جهت انتخاب میز تلویزیون با اندازه مناسب، ما میز های تلویزیون را به سه گروه اصلی تقسیم کردیم: میز های تلویزیون بزرگ، میز های تلویزیون متوسط، میز های تلویزیون کوچک.

 هر اینج در سیستم متریک معادل 2.54 سانتی‌متر است.

توصیه کارشنان: توصیه شده است که فاصله صفحه نمایش تلویزیون از شما بایستی تقریباً دو برابر اندازه صفحه نمایش شما باشد. به عنوان مثال، اگر شما یک تلویزیون 54 اینچی داشته باشید، تلویزیون را حداقل در فاصله 108 اینچی از محل دید خود قرار دهید.

 مهم ترین نکاتی که در خرید انواع میز تلویزیون باید مد نظر داشته باشید.

  • میز تلویزیونی متناسب با اندازه اتاق و خانه تان خریداری کنید.
  • قرار است چه مقدار وسایل داخل میز تلویزیون قرار دهید؟
  • میزهای تلویزیون با پایه های مستحکم خریداری کنید.
  • در صورت خرید میز تلویزیون شیشه ای، شیشه های نشکن خریداری کنید.
  • لیستی از اولویت های خرید خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید میز تلویزیون خود کنید.
  • از میان انواع میز تلویزیون طرحی را انتخاب کنید که متناسب با طرح دکوراسیون شما باشد.

انواع میز تلویزیون براساس نوع شکل ظاهری

انواع میز تلویزیون جلو باز یا قفسه ای

این نوع میز تلویزیون ها با نام های مختلف در بین مردم شناخته می شود، نام های مانند میز تلویزیون قفسه ای، طبقه ای یا جلو باز. ویژگی بارز این نوع میز تلویزیون ها طبقه ها و قفسه های بدون درب می باشد و شما می توانید از میز تلویزیون به عنوان یک استند با قابلیت استفاده و نمایش وسایل ریز و دکوری استفاده کنید. وسایل جانبی تلویزیون مانند دستگاه های پخش، بلندگوها و … را نیز می توانید بر روی این نوع میز تلویزیون استفاده کنید.

میز تلویزیون کنسولی

میز تلویزیون کنسولی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع میز تلویزیون موجود در بازار شناخته می شود. دلیل آن هم این است که به دلیل سازگاری با چیدمان های مختلف و طراحی ساده و متعارف است. میز تلویزیون کنسولی دارای کشوهایی در قسمت جلو هستند و با استفاده از این کشوها می توانید به راحتی وسایل و متعلقات به میز تلویزیون را مخفی کنید.

انواع میز تلویزیون مدرن

امروزه استقبال فوق العاده ای از میز تلویزیون های مدرن به عمل آمده است، برش های تبز در لبه ها و خطوط موازی از ویژگی های منحصربه فرد میزهای تلویزیون مدرن است. در حال حاضر در خانه های بیشتر مردم دارای تلویزیون هایی با سایز بزرگ است و اکثر مردم از میز تلویزیون مدرن استقبال زیادی کرده اند و دلیل این استقبال مربوط به سبک مدرینیته و مینیمالیستی است. جنس اکثر میزهای تلویزیون فایبرگلاس و ملامینه است.

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک یا قدیمی از سبک خانه های قدیمی الهام گرفته است. در میزها تلویزیون های کلاسیک چوب طبیعی و استفاده از رنگ های قوی و سنگین به وضوح به چشم می خورد. بیشترین طرح های استفاده شده در کابینت کلاسیک، طرح های کابینتی و کنسولی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *