دسته‌بندی نشده

معرفی مصنوعات چوبی جهیزیه

معرفی مصنوعات چوبی

معرفی مصنوعات چوبی میز ناهارخوری مدرن چیست؟

معرفی مصنوعات چوبی سبک مدرن یک سبک ساده و بدون تزیینات است. این سبک در طول نیمه اول قرن بیستم به جنبش و محبوبیت بیشتری دست یافت. سبک  مدرن بعدها به بخش‌های دیگری با عنوان‌هایی همچون، میان مدرن و پسامدرن تقسیم شد. فلسفه­ی طراحی‌های هنرمندانه و خاص سبک مدرن، آن را به انتخابی مناسب، برای افرادی که به فضاهای ساده و بدون جزییات علاقه دارند تبدیل کرده است.

میزناهارخوری مدرن و شیک، با مفهوم مینیمالیسم ارتباط بسیار زیادی دارد. زیرا در این نمونه‌ها فضاها به گونه‌ای تصفیه شده است و تمامی اشیا موجود دارای یک طراحی ساده و بدون پیچیدگی هستند. در این نمونه طراحی‌ها، خطوط به کاررفته تمیزو منظم و تک‌رنگ انتخاب می‌شوند و هیچ تزیین اضافه‌ای وجود ندارد. حتی باید گفت که در این سبک اشکال هندسی در ساده‌ترین شکل خود، محور اصلی یک میز ناهارخوری را تشکیل می‌دهند.

البته به خاطر داشته باشید که رنگ‌هایی مثل: سفید، سیاه، کرمی و خاکستری از جمله رنگ‌هایی هستندکه در سبک و انواع مدل های میزهای ناهارخوری مدرن زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که علاقه‌مندان به سبک مدرن بیشتر به سمت رنگ‌های خنثی تمایل دارند، اما شما می‌توانید در یک ترکیب خاص، رنگ‌های خنثی در دکوراسیون مدرن را با یکسری از رنگ‌های پاستیلی سایر اجزای دکوراسیون پذیرایی خانه مخلوط کرده و هارمونی متفاوتی خلق کنید.

معرفی مصنوعات چوبی میز کنسول را بهتر بشناسیم

خب قبل از این که برسیم به کاربرد میز کنسول باید تعریف درست و دقیقی ازش داشته باشیم. معرفی مصنوعات چوبی کنسول به میز دکوری شیک و لوکسیِ که در چیدمان و زیبایی دکوراسیون داخلی تاثیر گذاره. میز کنسول در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شه که در بازار موجوده. مانند آینه کنسول فانتزی، مدرن، کلاسیک و سلطنتی.

می‌تونیم معرفی مصنوعات چوبی میز کنسول رو در هر بخشی از خونه استفاده کنیم و سایر وسایل دکوری رو روی میز کنسول قرار بدیم. این میز در سبک و ابعاد متفاوتی ساخته شده تا با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه میز کنسولمون رو انتخاب کنیم.

میز کنسول در کجا قرار می‌گیرد و چه کاربردی دارد؟

میز کنسول در راهرو به عنوان جا کفشی، در اتاق خواب به عنوان میز آرایش و در فضای پذیرایی به عنوان بوفه و دراور مورد استفاده قرار می‌گیره.

اما تو این مقاله قرار تا فقط از کاربرد میز کنسول در سه محیط اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب صحبت کنیم. در آپدیت‌های بعدی مقاله، به کاربرد‌های بیشتری از میز کنسول اشاره می‌کنیم.

معرفی مصنوعات چوبی ویترین چوبی چیست

ممکن است کمد های چوبی که دریچه ای بودند را به خاطر داشته باشید، تا اینکه تلفیق چوب و شیشه نام آن ها را به ویترین و بوفه تغییر داد و هر روز زیبایی این تلفیق بیشتر به چشم می آید. بوفه و ویترین در چند سال گذشته جزو لاینفک خانه های ایرانی محسوب می شدند، اما با رشد جمعیت و کوچکتر شدن فضاهای مسکونی کم کم جای خود را به شلف های دیواری دادند.

معرفی مصنوعات چوبی بوفه و کمد از جمله مبلمان ضروری هستند که معمولا در خانه اکثر ایرانی ها قرار دارند. از انواع مدل بوفه و کمد معمولا برای به نمایش گذاشتن ست ظروف کریستالی شیک، زیبا و گران قیمت در دکوراسیون اتاق پذیرایی یا غذاخوری خانه استفاده می شود. مانند هر مبلمان دیگری برای دکوراسیون خانه، انواع بسیار مختلفی از بوفه ها و کمدهای ذخیره سازی در بازار وجود دارند اما شکل نهایی این وسیله در نهایت توسط نحوه استفاده و نیاز شما از یک بوفه و یا ویترین تعیین خواهد شد.

عد از خرید مدل مناسب باید در مورد محل قرار گیری آنها در خانه خود تصمیم گیری کنید. از آنجایی که بوفه ها تقریبا مکان زیادی از فضای اتاق را اشغال می کنند بهتر است در مکان هایی قرار بگیرند که اطراف آنها خلوت تر است. قرار دادن بوفه ها در مکان هایی که به فضای ذخیره سازی نیاز دارند ایده بسیار خوبی خواهد بود. در بعضی مواقع قرار دادن بوفه در آشپزخانه می تواند زیبایی دکوراسیون این مکان را دو چندان اضافه کند و از طرفی دسترسی آسان تر به ظروف را ممکن می سازد.

اگر می خواهید درمعرفی مصنوعات چوبی بوفه خود ظروف چینی و کریستالی شیک خود را به نمایش بگذارید و در کنار آن فضایی مناسب برای ذخیره سازی قاشق، چنگال و ظروف استیل خود داشته باشید باید به سراغ مدل هایی با درب شیشه در قسمت بالا و کشوهای ذخیره سازی و دراور در قسمت پایینی باشید. در مقابل اگر به دنبال بوفه ایی فقط برای نگهداری و ذخیره سازی وسایل و ظروف خود در اتاق پذیرایی و غذاخوری هستید انتخاب مدل هایی کوتاه قد و کشیده که فقط دارای فضای ذخیره سازی هستند گزینه مناسب تری خواهد بود.

معرفی مصنوعات چوبی بوفه چیست، چه تفاوتی با ویترین دارد

معرفی مصنوعات چوبی بوفه و استند نوعی ویترین هستند که به دکوراسیون خانه زیبایی خاصی می بخشند. این دو وسیله کاربردی نیستند بلکه تزیینی هستند.بوفه ابعاد بزرگتری نسبت به استند دارد و غالبا ظروف تزیینی بزرگتر در آن قرار داده می شود. از آنجایی که بوفه ها به شکل بسته و درب دار هستند گرد وغبار کمتری روی وسایل درون آن می نشیند و این برای خانم های با سلیقه بسیار حائز اهمیت است. برخلاف بوفه، استند در ابعاد کوچکتری تولید می شود. به همین جهت برای افرادی که محیط کوچکتر و محدودتری دارند مناسب تر است.

  • اول اینکه بوفه ها درب دارند و پس از قرار دادن ظروف درون آن می توان درب آن را قفل کرد و برای خانه هایی که بچه کوچک دارند گزینه بهتری است اما استندها دارای درب نیستند و اشیائی که درون آنها قرار گرفته به راحتی قابل دسترسی هستند.
  • معرفی مصنوعات چوبی تفاوت دوم اینکه می توان گفت بوفه ها تقریبا در حکم یک کمد زیبا هستند و محلی مناسب برای نگهداری اشیاء می باشند. در نتیجه عمق بیشتری برای نگه داری اشیاء دارند اما استندها دارای عمق کمی هستند بطوریکه در هر قسمت آن تنها میتوان یک شیء تزیینی بکار برد

و در آخر باید به این مطلب اشاره کرد که چون استندها با کاربرد تزیینی تولید می شوند به نظر میرسد نسبت به بوفه ها زیبایی بیشتری به خانه دهند. در ادامه مطالبی مفید در رابطه با نحوه تمیز کردن، چوب های مورد استفاده در ساخت بوفه و استند و … برای شما به طور خلاصه گردآوری کرده ایم.

معرفی مصنوعات چوبی کاربرد میز تلویزیون چیست؟

زمانی شما یک تلویزیون خریداری می کنید ؛ صددرصد به یک میز شیک و مجلل نیز نیاز دارید. معرفی مصنوعات چوبی از آنجا که تلویزیون در مرکز خانه قرار می گیرد؛ یک میز جذاب تاثیر بسیاری در دکوراسیون منزل دارد‌. هم چنین شما می توانید با قراردادن وسایل دکوری کوچک و دوست داشتنی روی میز، فضایی زیبا و مدرن را در خانه ایجاد کنید.

امروزه سبک های جدیدی از میز تلویزیون طراحی شده که دارای نورپردازی زیبا هستند که می توانید به‌عنوان چراغ خواب از آن استفاده کنید. به علاوه تنوع بالا در مدل و طرح این محصول، این امکان را به  شما می دهد که بتوانید با توجه به چیدمان و بودجه تان، نمونه مورد نظر را تهیه نمایید.

انواع میز تلویزیون

این مدل میزها با ابعادهای مختلف برای فضاهای بزرگ و کوچک تولید می شوند. تولید کنندگان علاوه بر تنوع در رنگ و سایز، برای جلب رضایت تمام سلیقه ها، مدل های مختلفی را به بازار عرضه می کنند. در ادامه شما را با انواع میز تلویزیون آشنا می کنیم.

  • معرفی مصنوعات چوبی میز تلویزیون دیواری

افرادی که به خاطر کمبود فضا امکان خرید تلویزیون زمینی را ندارند، می توانند نمونه معرفی مصنوعات چوبی دیواری آن را تهیه کنند. این محصول به راحتی روی دیوار نصب شده و تحمل وزن تلویزیون را دارد. هم چنین با قرار دادن وسایل دکوری، نمای زیبایی را در خانه ایجاد می کند.

مدل های دیواری مانند یک قاب عکس زیبا، روح تازه ایی به دیوار خانه می بخشد و لذت تماشای سریال و فیلم را در یک فضای دوستانه دوچندان می کنند. هم چنین میز تلویزیون دکوری یکی از نمونه های میز دیواری می باشد که بیشتر جنبه زیبایی دارد و تلویزیون در بالای آن نصب می گردد.

  • میز تلویزیون پازلی

معرفی مصنوعات چوبی این میز یکی از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار است. این محصول این قابلیت را دارد که با تغییر قسمت های مختلف، طرح های جدیدی را به میز بدهید. هم چنین جنس ام دی اف این میز، موجب افزایش دوام و استحکام آن می شود.

  • میز قفسه جلو باز

این میز دارای قفسه های بدون درمی باشد. اگرعاشق وسایل دکوری خاص و کوچک هستید؛ با خرید این میز می توانید مجسمه های کوچک و زیبای خود را در آن قرار دهید.

  • میز تلویزیون کنسولی

همانطور که از اسم آن مشخص است؛ این میز دارای کشوهای در دار می باشد. شما می توانید وسایلی که دوست ندارید در معرض دید باشند را در آن قرار دهید.

پاتختی سرویس خواب چیست؟

معرفی مصنوعات چوبیسرویس خواب از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام علاوه بر کاربرد‌های گوناگون،معرفی مصنوعات چوبی زیبایی‌های خاص خود را دارد. اجزاء سرویس خواب، شامل موارد زیر می‌باشد:

۱. آینه

۲. میز آرایش

۳. تخت

۴. پاتختی

۵. پاف

۶. کمد لباس

۷. صندوقچه

البته این اجزاء به دلیل اینکه سبک مبلمان در طول تاریخ تغییر کرده است و هریک از تولیدکنندگان، موارد خاصی را مهم‌تر می‌دانستند این اجزاء دچار تغییر شده است و مواردی که امروزه جزء معرفی مصنوعات چوبی عناصر اصلی سرویس خواب به شمار می‌روند شامل تخت، میز پاتختی، میز آرایش، آینه، کمد و پاف می‌باشد. ما در این مطلب قصد داریم از بین این اجزاء به بررسی ماهیت و کاربرد میز پاتختی بپردازیم.

وجود میز پاتختی یکی از ملزومات اتاق خواب محسوب می‌شود. میز‌های کوچکی که در دو طرف تخت مورد استفاده قرار می‌گیرند، اصطلاحا پاتختی نامیده می‌شود.

شکل ظاهری میز‌های پاتختی همانند میز‌های معمولی است و تفاوت آن با سایر میز‌ها در یک یا دو محفظه و کشوی آن است.

همانطور که در بالا مشاهده کردید ما به این سوال که پاتختی سرویس خواب چیست به اختصار پاسخ دادیم. در ادامه اطلاعاتی درباره انواع پاتختی، کاربرد آن‌ها و تفاوت میز پاتختی با سایر میز‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

معرفی مصنوعات چوبی انواع کمد چوبی مطابق با نوع درب آنها

دارای ۲ مدل لولایی و ریلی است:

  1. کمد چوبی با درب لولایی

این نوع درب ها که قدیمی ترین نوع طراحی محسوب می شوند رو به بیرون باز می گردند

پس با توجه به این موضوع لازم است فضایی که این مدل درب ها به کار گرفته می شوند بزرگ باشد.

  1. معرفی مصنوعات چوبی کمد چوبی با درب ریلی

این نوع کمد ها امروزه بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند هم باعث زیبایی در طراحی و داشتن ظاهر متفاوتی است

و هم به این دلیل که فضای کمتری اشغال می کند. این نوع درب ها روی نواری ریلی حرکت نموده

و به طرفین باز می گردند که این ویژگی درب های ریلی آن را به بهترین گزینه برای مکان هایی می کند که فضای کمی در اختیار دارند.

انواع کمد چوبی مطابق با جنس چوب

قاعدتا هر چه در ساخت کمد چوبی از چوب مرغوب تر و با کیفیت تری استفاده شود خروجی زیباتر،

بادوام تر و بهتری خواهد داشت. این چوب مرغوب و با کیفیت می تواند

معرفی مصنوعات چوبی چوب درخت گیلاس، راش، گردو، بلوط و چوب روسی و حتی ام دی اف باشد

که مقاومت فوق العاده ای دارند و از بهترین انواع چوب ها برای ساخت کمد چوبی به حساب می آیند.

علت انتخاب آنها علاوه بر مقاومت بالا، تنوع در رنگ و دارا بودن رگه های طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *